۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

22 بهمن ، جنبش وارد نهمین ماه خود میشود . ماه زایش و تکثیر .

قدم به قدم پیش آمده ایم . در هر روز به قدر سالی پیش رفته ایم و در هر ماه ، وقایعی را تجربه کرده ایم که قرنها سکوت را به چالش کشیده است . از 22 خرداد ، از فریاد نخواستن در پای صندوقهای رای شروع کردیم و هر روز مرور کردیم خواسته هایمان را . ابداع کننده اولین خیزش مدنی سایبر شناخته شدیم و مبحثی را در جهان بنیان گذاردیم که به شهروند - رسانه شهرت یافت . خیزش 88 ، خیزش قشر روشنفکری شد در مقابل پوپولیسم و خرافه و جهل و اکنون در آستانه سالروز انقلاب 57 هستیم .
22 بهمن ، درست هشت ماه از 22 خرداد و کودتای ننگین انتخاباتی میگذرد و جنبش وارد نهمین ماه حیات خود میشود . ماه نهم را ماه زایش بدانیم و تکثیر . باید روح جنبش را در کل کشور نهادینه کنیم .
از دوستان فهیم و همراه درخواست میشود بر این پایه فعالیت کنیم . مقاله بنویسیم و طرح دهیم . محور کارمان را بر تکثیر و نهادینه کردن جنبش بگذاریم . امروز هدف قدرت نمایی نیست . هدف ساختار شکنی نیست . هدف درگیری فیزیکی نیست . امروز ، هدف ما تکثیر است و نفوذ در جای جای جامعه . باید در جذب همه اقشار و افزایش ریزش در نیروهای تحت امر حاکمیت بکوشیم . باید دعوت کننده باشیم و بر اتحاد سرمایه گذاری کنیم . هدف ، آزادی ایران است و این درد مشترک ، همراهی میطلبد و هرگز ، هرگز و هرگز ، جدا جدا درمان نمیشود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر